
Moje ime je Terezija Grubišić i autorica sam rokovnika Fin planer.
Pomoću planera pomažem knjigovođama da se lakše organiziraju, prate sve rokove i ostanu motivirani.
Od malih nogu znala sam što želim biti. Knjigovođa. Kao i moja mama. Tim putem sam i išla cijelu srednju školu i fakultet. Završila sam ekonomiju, smjer računovodstvo i financije. I nakon toga sam se zaposlila u obiteljskom knjigovodstvenom servisu.
Već godinama radim u knjigovodstvu i stvarno ga volim, te se odlično snalazim. Međutim, uvijek me kopkalo što me svi gledaju samo kao šefičinu kćer, a ne kao osobu koja je samostalna i kreativna. I zato sam odlučila uzeti stvar u svoje ruke i svoje dvije ljubavi, prema knjigovodstvu i organizaciji, pretvoriti u nešto kreativno i korisno svima.
Moja organizacijska priča kreće još odmalena, oduvijek sam voljela razne rokovnike i šarene kemijske. Ali ni jedan rokovnik nikad nije bio do kraja po mojoj mjeri, jer sam uvijek nailazila na rokovnike za privatan život, a nikad i za poslovni.
Počela sam istraživati postoji li već negdje rokovnik za knjigovođe i svaki put sam naišla na slijepu ulicu. I onda sam odlučila preuzeti inicijativu i napraviti svoj rokovnik za knjigovođe.
Proces izrade rokovnika bio je dug. Kako će izgledati? Što će pisati unutra? Koju sliku ću staviti? A uz razgovor s kolegama knjigovođama sam dobila i dodatna mišljenja i savjete.
I tako je nastao Fin planer koji je ispao točno onako kako sam si zamislila i koji sadrži sve one specifične potrebe, tabele, rokove i podsjetnike na koje svaki knjigovođa mora misliti, a sad više ne mora pisati po papirićima ili pak “skupljati” u glavi. ” Svoj san sam uspjela pretvoriti u stvarnost i jako sam ponosna radi toga.